Kundeservice 23 96 09 36
KUNDESERVICE 23 96 09 36

Velg ditt spørsmål

Vanlige spørsmål

Din bestilling sendes normalt innen 1-3 dager. Har du ikke fått din bestilling innen 6 dager kan det være sånn at din vare er restnotert eller forsinket pga høy belastning. Om du ikke har mottatt din bestilling innen 7 arbeidsdager etter at du har fått din leveransemelding, ber vi deg om å kontakte vår kundetjeneste for oppfølging om hva som kan ha skjedd med din bestilling.

Vi bruker Posten som distributør.

Du ringer 23 96 09 36 eller mailer oss på info@color4care.no Du kan gå til vår kontaktformulering her...

Våre telefontider er man-tor 09:00-16:00.
fre 9:00-15:30
Stengt for lunsj 12:00 - 12:30
.

For øyeblikket sender vi kun til de nordiske landene.

I 99 av 100 tilfeller er du avhengig av at din data er installert på å ikke akseptere s.k cookies som den må være ( ditt brukernavn og dine varer lagres i cookies).

Google har en fin liste over hvordan du aktiverer Cookies og SSL i flere ulike weblesere. Denne listen finner du her.

Som kunde har du alltid 14 dagers returrett og åpent kjøp hos color4care.no. Et produkt kan reklameres konstruksjonsfeil. Er varen skadet når du åpner den pakken skal du reklamere dette direkte. På denne måten unngår vi missforståelser og du får enten en ny vare eller pengene tilbake. Det er da veldig viktig at du som kjøper ankomstkontroller varen for evt. synlige feil. Spar alltid følgeseddelen og kviteringen. Om paken er trasig ved uthenting reklameres dette direkte hos Posten. Kontakt alltid oss via info@colo4care.no innen du sender tilbake en reklamasjon. Pakk inn produktet godt og returner den i sin orginalforpakning som kunderetur. Fest navn, ordrenummer samt reklamasjonsårsak.

Når et produkt returneres til oss står du som kunde for returfrakten. I garantisaken, reklamasjonen eller om vi har levert feil produkt, står vi for kostnadene ved returfrakten. Erstatningsleveranser er kostnadsfrie.

Om du vil oppheve kjøpet og sende tilbake hele bestillingen, betaler vi tilbake det beløpet som du har betalt. Color4care forbeholder seg retten om å kreve fraktkostnader som de hadde overfor kunden. pakker som ikke er uthentet men returneres tilbake til Color4care faktureres kjøper med 100kr

Vår returadresse er:

Color4care c/o Alfaset 3,
Industrivei 25,
0668 Oslo 

Vi ta gledelig imot forslag og det hender veldig ofte at vi faktisk realiserer dem. F.eks. Har visse navn på nøkkebånden kommet fra tidligere kunder. Har du en idè kan du maile oss på info@color4care.no

Alle oppgifter som legges igjen til oss eller som vi får del av når du besøker vår nettside kommer til å behandles av color4care.no i egenskap av personopplysningsloven.

Informasjonen kommer til å brukes med formålet om at vi ved kjøp skal kunne oppfylle våre forpliktelser mot deg. Ingen andre enn Color4care kommer å ta del i disse opplysningene

Ved fakturakjøp gjøres en kredittbedømming for å se om vi kan tilby deg kjøp med faktura. Samtidig er det for at vi dobbeltsjekker at det er rett person som bestiller varen.

Om ikke ditt kjøp godkjennes når du velger å betale med faktura kan det være pga ulike årsaker.

1. For å kjøpe med faktura kreves det at du er 18 år.

2. Adressen du har angitt er feilaktig, ved betaling med faktura godkjennes kun registrerte adresser.

3. Du gått over det maksimale beløpet for faktura, dog kan dette variere og om du vil vite din maksimale-sum så kontakt Klarna på 21 01 89 91.

4. Du har angitt et feilaktig personnummer. ( Tenk på at personnummeret kontrolleres mot den adressen du er folkeregistrert på, disse to må alltid matche for at fakturakjøpet skal gå gjennom)

5. Klarna ( Som vi bruker for fakturakjøp), godkjenner ikke din kreditt. (Melding: Kunde er ikke godkjent) Velg da et annet betalingsalternativ. Du kan også ringe Klarna på 21 01 89 91 for å spørre hvorfor du ikke godkjennes.

Vår fraktkostnad er på 49 kr uansett hvor mye du handler for.

Om du har fått feil vare eller det mangler noe i din bestilling ber vi deg om å maile oss på info@color4care.no så hjelper vi deg.

Nei, vi har dessverre ingen fysisk butikk, vi har bare nettbutikk.

Det er vanlig at en hel avdeling bestiller fra oss. Enklest er at dere legger inn en bestilling på nettsiden og at noen av dere er ansvarlig for den. Dere kan til og med maile den til oss på info@color4care.no

Vi behøver følgende informasjon ved bestilling via e-post

1. Ansvarlig person/Firma
2. Personnummer/organisasjonsnummer
3. Telefonnummer 
4. Hvilke produkter og varer ønsker dere. glem ikke å angi farge.

 

Vær alltid nøye med å kontrolere sånn at din e-postadresse er korrekt, dette er den vanligste årsaken til tap av bestillingsbekreftelse. Det kan til og med være at din e-postadresse har er SPAM-filter som blokker visse mailer.

Er du usikker kan du maile oss på info@color4care.no så ser vi om din bestilling er kommet inn.

Har du problemer med din bestilling er det bare å ringe oss på 23 96 09 36 så hjelper vi deg med å ordne din bestilling.

Om du valgte å handle med faktura kommer den til å bli sendt separat om 1-2 dager etter at din bestilling sendes.

Vi sammarbeider med Klarna når det gjelder våre fakturaer og vi har 14 dagers betalingsfrist på dem. Om du skulle få en påminnelse ber vi deg kontakte Klarna på telefon +46 8 120 120 10 eller gå til deres nettside http://www.klarna.no

Vi har 6 måneders garanti på de produktene som har en funksjonallitet. Dvs. klokker, stetoskop m.m. Om varen skulle gå i stykker under den perioden send oss en mail på info@color4care.no 

Fortell hva som har hendt og glem ikke å oppgi ditt navn og evt. ordrenummer.

Vennligst vær oppmerksom på at garantien gjelder ikke på selvutførte skader. eks. at du mister din klokke i bakken og glasset sprekker.

Dere kan legge in bestilling på nettsiden og velge betalingsalternativ (Firma Faktura). Dere kan til og med maile bestillingen til oss på info@color4care.no Vi behøver følgende informasjon ved bestilling via e-post.

1. Firma.
2. Organisasjonsnummer.
3. Levingsadresse og fakturaadresse om dere ønsker det.
4. Referanse og kostnadsted om dere trenger det.
5. Telefonnummer. 
6. Hvilke produkter og varer dere ønsker. Glem ikke farge.

Om du har lagt din bestilling etter kl 16:00, eller i løpet av helgen, så kan du maile inn din endring på support@color4care.no  så gjør vi endringen før vi pakker eller begynner å produsere dine varer dagen etter. Dagtid går det bra å maile på samme mailadress eller ringe til Kundeservice på 23 96 09 36.