Info 0

Kundeservice - Kontakt oss

Om du har noen spørsmål vennligs kontakt oss via skjemaet under. Spørsmål som sendes inn via skjemaet vil bli besvart innen 48 timer man-fre.

Velg et tema for vanlige spørsmål og svar

Hvor kan jeg se min ordrestatus?

Om du har en konto hos oss kan du se din ordrestatus under "mine sider". Om du har lagt inn ordren som gjest er du velkommen til å kontakte kundeservice. Når din ordre er sendt sendes ett sporingsnummer ut til din mailadresse.

Jeg har ikke fått min faktura fra Klarna for min bestilling.

Fakturaene fra Klarna sendes til den e-postadressen du brukte når du bestilte. Sjekk din mail og ta gjerne en titt i søppel-mappen siden den kan bli sortert der av spam-filteret. Kontakt Klarna om den fortsatt ikke er kommer, så sender de deg en ny. Vær ops på at kvitteringen du fikk med din bestilling ikke er en faktura.

Hvilke betalingsalternativer finnes det?

Du kan velge å betale med Klarna Checkout, Paypal eller som bedrift. I kassen finnes alternativene faktura, konto, kort, bankoverføring og Klarna Direkt. Av og til får du også muligheten til å betale med Klarnas kampanjer. Les mer om deres kampanjer i kassen.

Kan jeg bestille selv om jeg bor i utlandet?

Ja, vi har til og med en svensk, finsk, dansk og engelsk butikk. Dessuten kan du bytte land oppe til høyre på hjemmesiden.

Hvorfor fungere ikke min rabattkode?

Om du har en rabattkode som du ønsker å benytte deg av, klikk på linken for rabattkoder- eller gavekortskoder i kassen. Det er viktig at du skiller mellom store og små bokstaver når du skriver inn koden. Har du funnet en rabattkode på internett som ikke fungerer kan de hende at rabattkoden ikke er gyldig lengre eller at den ikke finnes hos oss. Kontakt kundeservice om du har spørsmål.

Min bestilling inneholder varer som må bestilles. Hvor lang er leveringstiden på det?

Om din bestilling inneholder varer som må bestilles blir leveringstiden litt lengre. Du ser den beregnede leveringstiden for de gjeldende varene når de legges i handlekurven. Din bestilling sendes så fra vårt lager når hele din bestilling er komplett. Ønsker du delleveranse av din bestilling kan du ta kontakt med oss etter at ordren er lagt inn.

Hva koster frakten?

Vår frakt varier ut ifra vekt og fraktsats. Du ser hvor mye din frakt blir på når du legger varene i handlekurven.

Kommer pakken i postkassen eller på postkontoret?

Din pakke vil først komme til postkassen, om det ikke er plass i postkassen vil den bli sendt til postkontoret. Du vil da få en sms eller et brev om hvor du kan hente pakken. Handler du som bedrift vil pakken bli sendt som bedriftpakke.

Kan jeg få kvantumsrabatt?

Ønsker du å kjøpe et større antall av et produkt til din bedrift ber vi deg om å kontakte oss på support@color4care.no med artikkelnummeret og antall, samt når du trenger å få varene levert så kommer vi med et tilbud til deg.

Finnes varen på lager?

Større deler av vårt produkt finnes for omgående leveranse. Om en vare ikke finnes på lageret står det opplyst på produktet, samt hvor lang tid det tar før det blir sendt.

Jeg inner ikke et spesifikt produkt på deres hjemmeside, kan dere ta det inn i sortimentet for meg?

Vi forsøker å kontinuerlig øke vårt sortiment, fortell oss gjerne hva du savner ved å kontakte oss på support@color4care.no Vi lover å gjøre vårt beste for å ta inn de produktene våre kunder ønsker.

Jeg har funnet et produkt på deres hjemmeside der det står at produktet er utgått, hva betyr det?

Om et produkt er tomt kan du fylle inn din e-post på produktsiden for å få mail når det er finnes på lageret igjen.

Har dere noen produktkatalog som dere kan sende hjem til meg?

Vi har ingen katalog siden vi hele tiden ut øker og fornyer vårt sortiment. Siden vi oppdaterer vårt tilbud så ofte, endrer farger og tar inn nye modeller og produkter så blir en katalog fort uaktuell. På hjemmesiden kan du til og med se om det er tomt for en vare eller om vi for eksempel har en kampanje, så klikk deg inn der for å se hele tilbudet.

Mitt produkt ble ødelagt eller var ikke som utlovet. Hva gjør jeg nå?

Kontakt vår kundeservice og beskriv hva som skjedde, så hjelper vi deg. Send gjerne et bilde av eventuelle skader på ditt produkt sammen med mailen for raskere saksbehandlingstid. Send ikke tilbake feilaktige varer uten å ha vært i kontakt med kundeservice først.

Det mangler et produkt i min pakke.

Det skal det selvsagt ikke gjøre! Kontakt vår kundeservice med ditt ordrenummer og hva som mangler i din pakke så hjelper vi deg.

Hvordan sender jeg tilbake mine varer?

I din mottatte pakke finnes en returlapp sammen med en fraktseddel for enkel retur og bytte.

Slik gjør du det:

1. Pakk produktet/produktene sikkerlig i originalpakningen(e). Pass på at alt eventuelt tilbehør følger med. 2. Pakk deretter produktene i en passende emballasje (behøver ikke være den samme esken/posen pakken kom i) sammen med kvitteringen du fikk i pakken. 3. Fyll ut returseddelen angående retur/bytte og legg den i pakken. 4. Fest fraktseddelen på emballasjens utside og lever pakken på Posten og pass på å få en kvittering for sendingen. Returseddelen er forhåndsbetalt og belaster deg med 49 kr når varen kommer til oss. Pass på at returseddelen sitter godt og ikke har noen feil. Så snart vår returavdelingen har mottatt og godkjent din retur rapporteres dette til Klarna som igjen tar seg av etterbetalingen.

Kan jeg angre mitt kjøp?

Du har alltid 14 dagers angrerett. Vær obs på at angreretten ikke gjelder på undertøy med brutt forsegling, skitne varer samt varer med ødelagt emballasje. Navneskilt produseres unikt for deg som kunde, derfor kan vi ikke bytte disse. Om du synes noe er feil med ditt navneskilt så kontakt vår kundetjeneste før du sender tilbake ditt navneskilt.

Kan jeg avbestille min bestilling?

Forutsatt at vi ikke har rukket å pakke og sende din bestilling kan du selvsagt avbestille den. Kontakt vår kundeservice med ditt ordrenummer så hjelper vi deg. Har pakken blitt sendt kan du i stedet returnere bestillingen til oss når du har mottatt den.

Jeg vil legge til/ta bort en vare fra min bestilling.

Kontakt vår kundeservice og fortell oss ditt ordrenummer, samt hva du vil endre i din bestilling så ser vi om vi kan ordne det.

Kan dere sponse min blogg eller mitt arrangement?

Kanskje! Kontakt oss med litt mer informasjon om hva du har tenkt så kommer vi med et svart så fort som mulig.

Hvordan melder jeg meg av deres nyhetsbrev?

Dette gjør du enkelt gjennom å klikke på linken lengst ned på nyhetsbrevet.

Kontakt informasjon

Om du har noen spørsmål er du velkommen til å kontakte oss via skjemaet nedenfor.

Telefon
23 96 09 36
Mandag - Torsdag: 9:00 - 16:00
Fredag: 9:00 - 15:30
Lunsjstengt 12:00 - 12:30

E-post
support@color4care.no