✔ Rask levering
✔ 30 dagers åpent kjøp
✔ Handle nå, betal senere
logo
FavoritterFavoritter
Privatperson
Bedrift
Norge

Frakt og retur

Leveringstider

Bestillingen din sendes vanligvis innen 1–3 virkedager. Følgende unntak kan forekomme:

Ikke-lagerførte varer bestilles på forespørsel. Mer informasjon om hva som gjelder for hver vare finner du på produktsiden ved bestilling.

Navneskilt, krus og andre produkter laget på bestilling krever to ekstra arbeidsdager å produsere.

Dersom bestillingen din ikke er sendt innen forventet tid og du ønsker å motta informasjon om bestillingsstatus, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice.

Hva koster frakten?

Vi tar et fraktgebyr basert på hvilken leveringsmetode du velger. Dette betyr at fraktkostnaden kan variere mellom 49 kr og 179 kr. Du vil se gjeldende fraktkostnad når du fullfører kjøpet i kassen.

Hvor er pakken min?

Har du lagt inn en bestilling, men ennå ikke mottatt pakken? Klikk her for å spore pakken din.

Returner

Dersom du ikke er fornøyd med bestillingen eller har bestilt feil størrelse eller modell, er du velkommen til å returnere produkter til oss innen 30 dager etter at du har mottatt bestillingen. Alle varer som returneres må være i original stand med etiketter fortsatt påfestet og ligge i originaleske. Støttestrømper og undertøy kan ikke returneres dersom de har blitt prøvd. De må leveres med ubrutt forsegling og uåpnet emballasje. Sko kan kun prøves innendørs på et rent og tørt gulv. Navneskilt produseres i henhold til hver unike bestilling og kan derfor ikke returneres. Dersom det er skitt, sminkeflekker eller lignende på varen du returnerer, kan vi komme til å nekte retur. Du får da ingen refusjon.

Mangler du returseddel?

Ønsker du å returnere hele eller deler av bestillingen din, men mangler returseddel i pakken din? Hvis pakken din ble levert med Bring, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice via e-post (support@color4care.no), telefon (23 96 09 36) eller via chat på nettsiden vår (color4care.no). Du vil motta en returseddel i PDF-format som du selv skriver ut. Vennligst legg ved følgeseddelen i pakken og merk returkoden på produktene du ønsker å returnere.

Koster det noe å returnere?

Dersom du som privatperson ønsker å returnere en vare, tar vi et returgebyr på 39 kr som trekkes fra refusjonen på bestillingen din. Bedriftskunder betaler ikke returgebyr.

Hvordan gjør jeg en retur?

I hver bestilling med er det vedlagt returseddel og returfraktseddel. Fyll ut returseddelen og legg den sammen med varen du ønsker å returnere i en eske som vil tåle transporten. Beskytt miljøet ved å bruke samme eske som du mottok bestillingen i.

Plasser returfraktseddelen på pakken – dersom du bruker samme eske som du mottok bestillingen i, er det viktig at du fester returfraktseddelen oppå den forrige adresseetiketten. Lever pakken hos et fraktselskap.

Dersom du mangler en returseddel eller returfraktseddel, ber vi deg kontakte vår kundeservice.

Har dere mottatt min retur?

Du vil motta en returbekreftelse til e-postadressen du oppga ved bestilling så snart vi har mottatt og behandlet returen. Det kan ta 1–5 virkedager fra returen er mottatt til den er behandlet. Dersom det har gått mer enn 14 dager siden du returnerte og du ennå ikke har hørt noe fra oss, ber vi deg kontakte vår kundeservice.

Hva skjer etter at dere har mottatt returen min?

Når vi har mottatt og behandlet returen din, sender vi deg en e-post med returbekreftelse. Dersom du allerede har betalt for den returnerte varen, vil vi foreta en refusjon til deg, hvor beløpet for frakt- og returkostnader trekkes fra. Tilbakebetalingen skjer med samme metode som du brukte til å betale oss, og det tar vanligvis 3–5 bankdager før pengene vises på kontoen din.

Dersom du har valgt faktura som betalingsmåte, vil fakturaen oppdateres etter at returen er mottatt av vår returavdeling.

Dersom du kun har returnert deler av bestillingen din, vil den originale fakturaen fra Klarna bli oppdatert til et nytt beløp. Varen du har returnert krediteres fra fakturaen, og kostnaden for returen kommer i tillegg.

Sørg for å betale fakturaen eller flytt forfallsdatoen for å unngå purringer fra Klarna. Dette gjør du via Min Klarna på klarna.com. For å ikke pådra deg purregebyrer eller rentekostnader må du være klar over at det er du som kunde som er ansvarlig for å sette fakturaen på pause mens du venter på at returen skal behandles. Hvis du allerede har betalt hele fakturaen, vil beløpet for den returnerte varen bli refundert til deg, og kostnaden for returen vil bli trukket fra beløpet.

De som bestiller som bedrift vil ikke få ny/justert faktura, men heller en kreditfaktura.